Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Tuesday, May 25, 2010

Teknik Mengambil Barang Sihir Secara Batin


Kebanyakan kes sihir memerlukan rawatan ulangan. Ini mungkin kerana jin yang ditampung oleh pesakit sudah banyak lapisan atau barang sihir masih berfungsi sebagai "transmitter" yang menyebabkan pesakit diserang semula apabila barang sihir dipuja oleh tukang sihir mahupun dilalui/dilintasi oleh pesakit.

Mengambil barang sihir adalah suatu tuntutan tetapi ia sukar apatah lagi jika barang sihir berada di tangan tukang sihir atau telah ditanam bertahun-tahun lamanya.

Sebagai ikhtiar maka barang sihir boleh biizniLLAH diambil secara batin i.e. tanpa perlu mengambil secara fizikal. Teknik ini telah saya ujikaji dan alhamduliLLAH banyak membantu ramai pesakit saya. Berikut adalah teknik yang saya lakukan:

1. Kesan kehadiran jin sihir

Perawat mestilah memastikan pada badan pesakit memang terdapat jin-jin sihir. Teknik rukyah, dialog goyang kaki atau gantung tangan boleh digunakan. Dalam banyak kes saya lebih banyak menggunakan teknik kedua dan ketiga kerana respons yang segera.

2. Lekatkan jin sihir di tangan pesakit

Minta pesakit menadahkan tangannya untuk dibekalkan ayat-ayat rawatan. Baca dan tiup pada tangan pesakit alfatihah, ayat kursi, ayat penunduk dan pemanggil, ayat belasah dan bakar serta ayat penutup pandangan.

Minta pesakit genggam tangannya dan mengucap dua kalimah syahadah.

Minta pesakit dengan menggunakan tangan kanannya mengesan jin sihir di anggota tubuhnya. Tangan pesakit akan panas, mencucuk atau bergetar apabila kedapatan jin sihir pada mana-mana anggota badannya.

Minta pesakit menangkap (secara menggenggam tangan) jin sihir berkenaan. Rentap dan biarkan tangan pesakit tergantung seperti memegang sesuatu. Anda uji apakah benar bahawa di tangan pesakit adalah jin sihir ataupun tidak secara teknik ujian bercakap benar. Jika ya, lekatkan jin berkenaan secara membaca Yaasiin 4 penjuru dan tiup tangan pesakit. Tangan pesakit boleh dibuka genggamannya sekarang dan jin telah melekat di tapak tangannya.

3. Mencari dan membakar barang sihir

Minta pesakit mengangkat tangannya dengan tapak tangan ke bawah seperti mengesan sesuatu. Arahkan jin sihir untuk membawa tangan pesakit ke tempat barang sihir diguna atau disembunyikan seperti berikut:

"Dengan nama dan izin ALLAH, saya arahkan anda membawa tangan ini ke tempat barang sihir, bergerak!, bergerak! dan apabila sampai pastikan barang sihir di bawah tapak tangan ini. Berikan isyarat kepada tangan ini seperti berat, menyucuk atau panas supaya tangan ini boleh mengambil barang sihir berkenaan"

Anda akan dapati tangan pesakit adakalanya bergerak ke depan, kiri dan kanan dan akhirnya berhenti. Pesakit akan merasakan tangannya panas, menyucuk ataupun berat apabila tangan ini berhenti.... maka di"sini"lah barang sihir yang perlu diambil.

Minta pesakit menggenggam tangannya dan memindah barang sihir ke tangan kiri. Tangan kiri take-over, genggam dan bawa berdekatan mulut pesakit. Niat musnahkan, sebut ALLAHuAKBAR, buka tangan dan tiup.

Ulangi kegiatan mencari dan memusnah ini sehinggalah tangan tidak lagi bergerak apabila di arahkan mencari barang sihir.

4. Melepaskan jin yang melekat di tangan

Buka ikatan pada jin yang melekat ditangan pesakit, minta pesakit genggam semula tangannya dan buat aksi membaling dengan niat menghantar ke SM

InsyaALLAH teknik ini berserta teknik deklarasi akan diajar pada kursus yang mendatang. Selamat mencuba.

Wednesday, May 19, 2010

Gambar2 Seminar Rawatan Akrineslim


Peserta Muslimin


Peserta muslimat


Peserta termuda sedang kudapan


Ceria sepanjang kursus


Pendaftaran Peserta Kursus

Tahniah, semuga memberi manafaat kepada semua.







Sunday, May 9, 2010

Seminar Rawatan Islam Anjuran Akrineslim pada 16 Mei

SEMINAR RAWATAN ISLAM
DAFTAR SEKARANG !!!

* Konsep Perubatan Islam
* Mengenali Makhluk Halus
* Jenis-jenis Gangguan JIn
* Tanda-tanda Gangguan Jin
* Cara membenteng diri
* Zikir dan Amalan
&
PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA

Tempat : Dewan Tan Sri Ghazali Jawi
Slim River, Perak.
Tarikh : 16 Mei 2010
Masa : 8.30 am - 4.00 pm

** Sarapan pagi, makan tengahhari dan nota
disediakan.

Keterangan lanjut & Pendaftaran :

017-5909513
(Ust Syahid)
AKRINESLIM

Saturday, May 8, 2010

Zikir Pusaka -2

Saya tak puashati apabila zikir dikaitkan dengan khadam ayat, begitu juga tn Hj. S.

Selesai solat isyak, tn Hj. S menghampiri saya dan meminta rawatan ulangan. Katanya, isterinya amat-amat gusar hasil dari rawatan sebelum ini. Saya katakan padanya bahawa saya juga mahukan kepastian samada benar janji jin berkenaan yang dia tidak akan masuk ke badan pesakit tn. Hj. S lagi.

Rawatan ketiga dilakukan, teknik tikam di perut dengan mata tidak ditutup hasilnya negatif. Saya teruskan dengan tutup mata sepertimana TKR. Bila ditikam diperut dengan sedikit tekanan diapun berkata "ma ramaita iz ramaita ....." maka dialogpun bermula:

Saya : Awak siapa?
Jin : Aku wali ALLAH...
Saya : Wali ALLAH tak masuk badan manusia, bukankah kau dah janji tak masuk badan dia lagi?
Jin : Saya tak masuk, saya di luar sahaja! aku mengusai mindanya dari luar...
Saya : Jangan nak tipu, aku tikam kau sekarang

Sayapun menekan perutnya dan dialog terhenti sebentar kemudian kelihatan tn. Hj. S dihadiri jin baru;.

Saya : Kamu siapa pulak?
Jin : Aku Sheikh Jaafar, aku khadam ayat!
Saya : Jangan nak tipu, khadam ayat bukannya jin! Jin tak layak nak jadi khadam ayat, awak sama seperti manusia ada dosa dan pahala... jangan nak menyamar!
Jin : Dia zikir, lalu kami bantu dia, kami lindungi dia.
Saya : Kami? maknanya awak ramai! Awak lindungi apa, dia sendawa kerana awak tinggal di situ.
Jin : Itu bukan kerana jin, dia memang ada angin
Saya : Hey, aku tahu sendawa kosong sendawa berisi... dulu aku dah dialog secara teknik sendawa. Kerana awak penipu saya pancung awak dengan izin ALLAH

Suasana tenang seketika dan kemudian tn. Hj. S kelihatan gelisah. Saya tikam perutnya agak kuat.

Jin : Kau jangan kasar dengan aku, kau tak tahu siapa aku!
Saya : Awak siapa?
Jin : Aku Hj. S
Saya : Hey raja temberang! aku tikam kau (sambil menekan rotan di perutnya)
Jin : ALLAHu Akbar (berteriak kuat sambil merampas rotan dari saya). Aku dah cakap jangan main kasar, engkau nak aku teruskan (gaya nak memukul saya)
Saya : Baik, pulangkan rotan itu kepada saya kita bincang elok-elok (mujurlah adegan seterusnya tak berlaku, jika tidak, teruk saya dibelasahnya)

Saya : Saya katakan bahawa kamu bukan khadam ayat, bukan datang kerana zikirnya dan bukan tn. Hj. S
Jin : Terserah
Saya : Sekarang saya uji kamu, angkat tangan ke depan (tn. Hj. S mengangkat tangannya ke depan). Jika benar bahawa anda semua adalah jin saka tangan ini akan menjadi berat dan terjatuh ke bawah

Jin itu bertahan, makin lama tangannya makin ke bawah dan hampir mencecah pehanya. Kemudian "dia" mengangkat tinggi kedua belah tangan Hj. S tanda tak mahu mengalah...

Saya : Nyatalah anda semua jin pusaka, anda semua yang menyesakkan perutnya, anda jahat kerana memalukannya ketika dia sedang solat dan dikhalayak ramai. Anda ganggu dia berpuluh tahun maka anda layak saya pancung.

Setelah dipancung secara jarak jauh, tn. Hj S pun sedar dan menceritakan segala-galanya. Antara intisari cerita tn. Hj. S:

1. Hampir semua ahli keluarganya mengalami sendawa begitu juga arwah ayahnya
2. Semasa muda dia memang agak luar-biasa, dia pernah menumbuk lawannya sehingga terpelanting secara jarak jauh
3. Akhir-akhir ini dia agak kurang berzikir kerana banyak berada di mesjid mendengar kuliah
4. Isteri dan anak-anaknya pernah melihat kelibat seorang tua yang berjubah putih begitu juga kelibat Hj. S sendiri
5. Dia mengesyaki bahawa salah satu zikir yang diwarisi dari arwah ayahnya yang bermasalah kerana zikir ini bukan ayat Quran tetapi lebih kepada bertawassul kepada sheikh Jaafar Assidiq untuk perlindungan diri.

wALLAHu 'alam

Thursday, May 6, 2010

Pengalaman Merawat ke 30 - Isu boleh nampak jin

Iman agak mengantuk di dalam kelas al-Quran (Nazirah). Tiba-tiba dalam keadaan tersengguk-senguk, satu bola api telah menghinggapinya menyebabkan beliau tersentak dan terjaga. Dia terpinga-pinga mencari punca asal datangnya bola api itu dan dia dapati ianya telah dibaling oleh Amin.

Iman mula mengumpulkan tenaga untuk membina bola api dan dibaling kembali kepada Amin. Masing-masing berbalas-balas balingan 'dragon ball' itu sehinggalah kelas berakhir.

Cerita ini diceritakan kepada saya apabila saya memanggil 2 pelajar ini dan seorang lagi pelajar bernama Aiman yang mendakwa mereka melihat pontianak yang mengendong bayi (batu nesan) terbang kesana kemari di luar madrasah. Mereka juga sering melihat pelbagai bentuk dan rupa makhluk halus di sekitar mereka. Iman, Amin dan Aiman memiliki keupayaan melihat alam jin. Mereka semuanya berpenghuni.

Apabila ditanya, "adakah kamu semua boleh melihat jin sejak dulu lagi?" Semua mereka akan menjawab "ya". Tetapi kata mereka, dulu tidaklah begitu ketara (sekali-sekala), tetapi semenjak belajar al-Quran di madrasah, keadaan menjadi semakin teruk. Saya beritahu mereka yang madrasah tidak bermasalah akan tetapi tuan punya badan yang berpenghuni itu yang sebenarnya bermasalah. Bacaan al-Quran serta amalan-amalan yang dilakukan di madrasah telah menyebabkan penghuni di badan mereka tidak senang duduk dan telah cuba menakut-nakutkan mereka melalui cara ini.

Saya kemudiannya menarik keluar penghuni (jin-jin) di tubuh badan mereka. Masing-masing terpinga-pinga kerana mereka sudah tiada keupayaan untuk melihat alam jin termasuklah keupayaan ber 'dragon ball'.

Adakah anda juga memiliki keupayaan tersebut? Ketahuilah bahawa sesungguhnya badan anda berpenghuni dan ketahuilah bahawa mereka adalah 'parasit' yang merosakkan.

-Muallij

*Semua yang berlaku adalah dengan izin Allah swt*

Monday, May 3, 2010

Pengalaman Merawat ke 29

Jam 6 petang seorang wanita telah menelefon saya meminta untuk dirawat. Dari suaranya dapatlah saya agak bahawa dia dalam keadaan yang sangat lemah.

Jam 8.30 malam saya mula bersiap-siap untuk ke madrasah kerana solat Isyak di madrasah bermula jam 9.00 malam. Semasa tengah bersiap-siap, dengan izin Allah saya terpegang seekor belalang pelesit ketika ingin membuka almari untuk mengambil sebuah kitab. Agak pelik kerana belalang pelesit ini pasif dan mudah ditangkap. Saya kemudian melepaskannya di luar dengan kata-kata, "kamu dan penumpang kamu telah menceroboh rumah saya dan sila tinggalkan rumah ini dan jangan kembali!" Hati saya mulai syak sesuatu yang tidak kena dengan kehadiran mereka.

Jam 8.50 malam, isteri yang ketika itu sedang solat Isyak, menghentikan solatnya akibat rasa sakit di bahagian bawah lutut kaki kirinya. Saya pantas menarik keluar 'serangan' itu dan dapatlah saya ketahui bahawa ianya (serangan) ada kaitan dengan kehadiran belalang pelesit tadi dan merupakan satu 'desakan' supaya saya tidak melakukan rawatan pada malam ini.

Saya tetap ke madrasah untuk solat Isyak dan memenuhi temujanji rawatan jam 9.30 malam.

Pesakit datang bersama-sama ahli keluarga lain tetapi hanya 2 orang dewasa dan seorang kanak-kanak sahaja yang masuk ke dalam bilik rawatan sedangkan yang lain sanggup tunggu di dalam kereta kerana ketakutan. Dalam hati saya berkata, "Wah, sure mereka-mereka yang tinggal di dalam kereta dan tidak mahu bersemuka dengan saya kerana tubuh badan mereka sudah dihuni oleh jin-jin."

Rawatan yang saya lakukan ke atas wanita tadi agak sukar pada mulanya kerana semua jin-jin tidak dengar kata dan amat degil. Teknik rotan telah menyebabkan mereka mengaku kalah lalu sebahagiannya keluar meninggalkan pesakit dan selebihnya dibinasakan menggunakan teknik racun. Pesakit kemudian muntah dengan banyaknya dan terbaring keletihan.

Cerita kehadiran belalang pelesit di rumah saya tadi masih berbuku di dalam hati saya dan saya rasa tidak puas hati kerana kaedah menggunakan belalang pelesit adalah kaedah lama/kuno yang sudah lama tidak digunakan oleh bomoh-bomoh moden.

Saya mula menyiasat:
Saya: "Betul ke kamu disihir?"
Pesakit: "Ya, ustaz."
Saya: "Kenapa kamu kata kamu disihir?"
Pesakit: "Sebab seorang 'perawat wanita' beritahu saya."
Saya: "Macamana dia tahu kamu disihir?"
Pesakit: "Entahla ustaz. Dia macam tahu semuanya dan apa yang dia ceritakan tentang suami saya semuanya betul belaka."
Saya: "Adakah kamu sakit sebelum kamu berjumpa dengan 'perawat wanita' ini?"
Pesakit: "Tak, saya mula sakit selepas saya minum air pemberiannya."
Saya: "Kenapa ahli keluarga yang lain pun sakit? Tu, yang tunggu dalam kereta tak nak masuk bilik tu semuanya ada jin dalam badan."
Pesakit: "Entahla ustaz. Mereka semuanya dah minum air dari 'perawat wanita' tu."
Saya: "Kenapa semua orang dilibatkan?"
Pesakit: "Mulanya saya jumpa 'perawat wanita' tu sebab saya ada masalah 'orang ketiga'. Tapi tiba-tiba dia buka cerita yang katanya dalam keluarga kami ada isu perebutan tanah. Katanya roh arwah mak sekarang ni tergantung kat pokok disebabkan isu tu tak diselesaikan. Jadi dia panggil ahli keluarga lain datang jumpa dia."
Saya: "Terer ya 'perawat wanita' tu sampai boleh tahu alam roh. Hmm..adakah isu perebutan tanah tu betul-betul wujud?"
Pesakit: "Setahu kami sebelum ni tak de isu macam ni."
Saya: "Habis tu kenapa percaya cakap 'tukang tilik' ni?"
Pesakit: "Entahla ustaz. Kami mula rasa curiga bila dia suruh kami buat amalan yang tak mampu kami buat. Pastu jika kami tak mampu buat, kami kena 'bayar' untuk upahkan dia buat. Sehinggalah yang terakhir dia mintak RM7,777.77 barulah saya tersentak dan mula berfikir."
Saya: "Saya amat-amat bersimpati dengan kalian. Kamu semua terperangkap dengan satu permainan kotor."
Pesakit: "Habis tu apa yang kami perlu buat ustaz?"
Saya: "Ok, kamu ada apa-apa perjanjian lagi tak dengan 'perawat wanita' tu?"
Pesakit: "Dah tak de apa-apa dah..."
Saya: "Ok kalau macam tu tak pe, senang sikit. Saya boleh buat pengumuman aje."

Pengumuman:
"Ya Jin dan semua rangkaian yang terlibat dengan permainan kotor ni. Sila dengar wahai jin SB dan jin SPY yang ada di sekitar saya sekarang ni. SILA TARIK BALIK semua PERBUATAN JAHAT ni SEKARANG JUGAK. Kalau tidak saya dan pesakit yang teraniaya ni akan mohon kepada ALLAH supaya zahirkan segala kejahatan kamu dan tuan kamu lakukan selama ini!!!"

Kedengaran dari dalam kereta suara tangisan anak kecil dan salah seorang dari mereka muntah dengan banyaknya sehingga basah kuyup tubuhnya.

Mereka kemudiannya mohon supaya saya merawat kesemua ahli keluarga mereka tetapi saya menolak kerana keletihan. Mereka akhirnya datang keesokan harinya dengan membawa bilangan ahli keluarga yang ramai. Semua mereka dirawat dan alhamdulillah kesemua gangguan berjaya dikeluarkan.

Aduh...saya mengeluh panjang...beristighfar...sedih dan kecewa dengan apa yang telah berlaku. Sehingga kini pusat rawatan tersebut terus beroperasi, di advertise di dalam facebook serta diedarkan maklumatnya menerusi brochure.

- Muallij

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)