Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Monday, June 23, 2008

Teknik Sihir Budi S***???

Segala nama yang disebut bukanlah "orang yang sebenar"... pendedahan ini hanya ingin memperlihatkan teknik penyihir yang menghantar jin baru sebaik sahaja jin di badan telah disembelih. Ini adakalanya mengelirukan perawat seolah-olah jin tak mati disembelih..




11 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh, Ustadz saya melihat klip ini dan saya merasakan badan saya seram sejuk mendengar bacaan Ustadz..kenapa yerh, saya tak dpt melihat klip ini sepenuhnya..

Abdul Majid Hasan said...

Salam,

Mungkin ada gangguan...pergilah jumpa perawat Islam, minta scanning

Anonymous said...

Terima kasih ustadz..

Mohd Haizal Bin Harris said...

Ustaz,

Saya nak tanya Ustaz,saya pernah tidur di rumah ibubapa saya,tetapi direnjis air wangian ..bila saya tanya Bomoh..mereka mengatakan saya di datangi oleh oleh Alam Ghaib?

Benarkah Ustaz?

Yang Ingin Tahu..

Anonymous said...

Assalamuailukm. Jadi mcm mana nak habis tu ustz? sembelih aje ada baru..never ending story la..saya tak sabar nak jumpa ustaz ni ada jin/iblis kat badan saya yg degil..asyik gelakkan perawat je..ari tu dah keluar tapi masuk balik..dia kata sampai kiamat tak mahu keluar..nak mintak ust sembelih je dia..

Abdul Majid Hasan said...

Salam,

Dalam kes begini perawat n pesakit kenalah bersabar... insyaALLAH jika sudah sampai masanya, simungkar akan kecundang juga... tolong doa sama, ok.

Anonymous said...

Asallamualaikum ustaz, saya ingin bertanya :

1.Badan sentiasa menjadi berat seolah-olah ada barang yang ditanggung..
2.Apabila berjalan sentiasa terasa menjadi pening. Kalau masuk di dalam bangunan terasa gayat dan terhoyong hayang jadinya.
3. Kaki sebelah kiri terasa macam tarik mengkarong dan lengoh dan tegang sampai di belakang kepala.
4. Dan sentiasa mengantok yang teramat sangat.
5. Apabila saya membaca Al Quran terasa panas di bahagian sekeliling pinggang.
6. Apabila solat terasa amat mengantok sehingga tidak dapat membuka mata Dan badan menjadi terhoyong hayang kadang-kadang terpaksa duduk.
7. Apabila tidur malam sentiasa mimpi benda-benda yang menakutkan seperti kanak-kanak, monyet dan bercakap ditengah malam.
8. Apabila tengah malam kadang-kadang berdebar-debar dan takut sehingga mengeletar.
9. Apakah ini juga gangguan jin ? ustaz.

1. Ini mengenai isteri saya pula ustaz :
2. Dia selalu berlahak (sendawa) tidak putus-putus. Sehingga sakit badan.

1. Adik perempuan saya telah di pinang oleh 3 orang lelaki tetapi tiada keputusan hanya senyap begitu sahaja. Seolah-olah ada halangan seperti yang terdapat didalam cerita tanda-tanda yang terdapat didalam cerita Jin Asyik. Betul ianya selalu sakit kepala. Senyap dan serius, kuat merajuk. Dia sekarang tinggal berseorangan di kuaters kerajaan dan bekerja sebagai kakitangan kerajaan. Rumah beliau mempunyai tiga bilik. Apakah yang dibuat untuknya ustaz ?.

xiiinam751... musafir denganMu said...

Assalamualaikum Ustaz;
Begitu nekadnya si pendengki tu ya ustaz,tidak pernah berputus asa, asal kepuasan nafsu terisi. Semoga Allah cucuri rahmat ke atas mereka,agar kembali ke jalan Rabnya.
(Saya masih menanti temujanji rawatan dari pihak ustaz. Meski kesakitan masih menggigit2,saya akan terus menanti giliran,demi mencari media penyembuhan yang mengikut syari'at. Kalau boleh,saya nak hari Ahad atau patang Sabtu Ustaz)

Abdul Majid Hasan said...

Salam,

Ciri2 yang sdra seneraikan di atas meyakinkan saya sdra besar kemungkinan diganggu... lawanlah dengan banyakan zikruLLAH, kalau makin ganas jumpalah perawat Islam.

Untuk isteri sdra bacakan Yasin pada air dan limau, beri dia minum, apa reaksinya... nak kuat lagi tambah garam sikit...

Gangguan asyik perlu diberi kesedaran pesakit... jika masih tia da perubahan selalulah beri minum air Yasi dan ayat Qursi serta al-baqarah 102

hafiz said...

assalamualaikum ustaz,

saya merupakan pengamal ilmu tenaga dalam.

ilmu yang saya pelajari antaranya ilmu silat gerak sendiri, ilmu mencari barang yang hilang, ilmu menangkis serangan musuh dan sebagainya.

persoalannya, adakah ilmu tenaga dalam @ aura itu merupakan permainan jin & syaitan semata-mata ataupun memang wujud tenaga tersebut di dalam konteks islam?

semoga ustaz boleh membantu. sekian, terima kasih.

Anonymous said...

Salam En. Hafiz

Di sini sy sertakan link sebagai makluman encik.

http://ruqyah-online.blogspot.com/2007/12/kesesatan-tenaga-dalam_27.html

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)