Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Sunday, December 18, 2011

Sakit Fizikal dan Gangguan Jin - Komen Pengunjung

assalamualaikum..

Saya tertarik dgn tajuk ni..saya juga adalah mangsa gangguan jin asyik,jin sihir dan macam2 jin lagi.jin yg ada ni slalu ckp diorg duduk dalam badan saya semenjak saya kecil, dlm umur 6-7 tahun sehingga sekarang (saya 32 tahun) dan baru saja dapat tahu pada bulan 6 yg lepas, secara tak sengaja.

Saya boleh bersembang dgn2 jin2 ni,dan jin2 ni akan menjerit2 kesakitan & kadang2 menangis bila saya sapu minyak kasturi di semua tempat terutamanya sendi2..suara mereka pun beruah2 mengikut tempat yg terkena myk kasturi.dan saya akan merasa sesak nafas bila sapa letak minyak kasturi di kawasan jantung..jin kata semua jin kena sebab diorang duduk dalam darah.
saya tidak belajar dgn mana2 guru secara direct(niat tu mmg ada nak berguru tp keadaan x menizinkan lg).Apa2 ilmu yg saya dpt dlm merawat diri saya adalah berdasarkan ilham dari Allah.(Semoga Allah memelihara saya daripada perbuatan syirik)

Jin2 dalam saya akan berkata2 bila ada jin2 lain yg dia nampak.cthnya jin akan ckp 'syaitan' refer to jin2 yg dibela dan 'hantu' pada jin2 yg menghuni tempat tu..
baru2 ni,abah saya masuk wad dan sebulan lebih menghhuni di hospital,skt darah tinggi,kencing manis,saluaran jantung tersumbat..sewaktu di wad ccu,saya ada bacakan ayat2 ruqyah, terutama ayat 'lau anzalna hazal quran...' utk pecahkan kolestrol..3-4 hari lps tu abah ok sikit dan boleh berbual2..

Apa yg saya nak ceritakan di sini,dalam masa yg sama, saya secara tak sengaja memakan garam buluh.masuk hari ketiga saya makan garam buluh,saya kerasukan..jin kate diorang boleh mati kalau saya makan garam..dalam masa kerasaukan tu (saya sedar spenuhnya cuma tak boleh control mulut je)jin cakap kat abah saya byk sgt syaitan (abah mmg disihir) kat jantung,kepala n perut..jin kate 'bapak kau kalau bagi makan garam baiklah,semua setan mati'byk kali juga dia ulang ni..pada pengalaman saya,jin2 ni kalau diorg tengah sakit, habis semua rahsia2 jin dia akan bgtau..

Saya terfikir juga, patutla bila saya bagi abah saya makan madu dan kurma ajwa 7 bj sehari,bacaan gula abah saya akan naik tinggi, dan jin kata diorang punya kerjalah sebab benda2 tu semuanya adalah ubat,Nabi s.a.w yg ajar..Segala ajaran Nabi s.a.w mmg tak pernah sia2.sebab tu org darah tinggi x bleh mkn garam..nanti bacaan akan naik tinggi..
lg satu, semalam saya ada berjumpa saudara saya yg mempunyai sindrom down..jin pun cakap yg sindrom down pun diorg punye kerja juga..

Byk lg cerita2 jin ni yg terbongkar bila diorg sakit,tapi takut org tak percaya..tapi bila saya baca pendapat2 ust majid ni, saya mula confident yg saya x gila..sbb bila saya cerita dgn sesetengah perawat, diorg membuat andaian yg berbagai..Saya benar2 teringin menjadi salah seorang pelajar ust majid ni, sbb ust lain dr yg lain dr segi pandangan dan cara ustaz itu sendiri..insyaAllah andai Allah izinkan..Amiin..

3 comments:

raihanalis said...

saya sgt suka dgn pengalaman ini, sy harap, suatu sy juga berkesempatan utk berjumpa dgn Ustaz Majid

Anonymous said...

Salam Ustaz.. Dulu arwah bapak saya bomoh.. antara amalan dia seperti berzikir surah alikhlas 200 kali lepas solat, dalam sehari cukup seribu. kemudian zikir shahadah senafas dengan memperjelas kan bunyi sabdu pada lam jalalah sebanyak mungkin.. dia cakap dia berubat guna lam jalalah pada shahadah.. tetapi dia juga menggunakan beras kunyit, kayu choti semasa mengubati pesakit.. adakah ilmu ini betul? Kemudian beliau ditimpa penyakit kanser tiroid dan disahkan meninggal dunia.. sebelum dia sakit dia rasakan seperti terdapat semut berjalan di bawah kulit di seluruh anggota badan.. berbagai bayangan datang menyerang seperti ular yang sangat besar, katak puru yang besar hinggalah dia meninggal..

sekarang ini, apabila beliau meninggal.. saya sebagai anak pula sakit, terasa seperti semut bergerak-gerak di bawah kulit.. saya juga pernah bermimpi dipatuk ular ketika balik ke rumah di kampung.. Saya berasakan amat sakit dipatuk ular tersebut.. kemudian bayangan arwah bapak saya datang dengan berkata pergi la berubat cepat-cepat, insyaAllah akan sembuh.. (ianya berlaku dalam mimpi)

Kemudian saya juga bermimpi diarahkan oleh seseorang dengan membaca surah Inna An Zalna (surah al qadr) sebanyak 300 kali lepas solat.. dia cakap dalam bahasa utara dulu kalau pak hang zikir surah alikhlas sebanyak 200 kali lepas solat, hang pulak baca inna anzalna sebanyak 300 kali..

Saya juga pernah berubat di perubatan islam. dalam perubatan yang pertama, saya rasa seakan berkesan.. saya minum dan mandi air ruqyah seperti yang diarahkan.. malam tuh saya mimpi imej perawat tersebut dan berasa tanang..

kemudian penyakit saya berulang lagi.. saya pergi berubat semula tetapi berjumpa perawat lain pula sebab perawat bertukar-tukar.. dia cakap saya takdak sakit apa-apa.. dia seakan-akan marah pada saya dengan berkata pergi check di hospital samaada saya ada penyakit kolestrol atau darah acid.. saya pergi ke hospital untuk membuat pemeriksaan. ternyata saya normal

Saya juga bertanyakan doktor, adakah merasakan benda seperti semut bergerak di bawah kulit ini disebabkan kolestrol atau darah berasid? doktor menjawab bukan.. itu kemungkinan nerve.. penyakit saraf..

kini saya semakin teruk.. kepala saya semakin sakit seakan-akan migrain.. jantung berdebar.. panik berhadapan orang lain.. cakap terketar-ketar tidak sefasih dulu.. saya juga selalu dengar bisikan melibatkan akidah sejak saya baligh.. saya pernah diperli ustaz ketika saya menghadiri ceramah.. kata ustaz tersebut.. di balik pintu besi ada seorang yang syirik qalbi.. ketika itu saya duduk di sebalik pintu besi sambil mendengar ceramah.. memang saya terasa.. saya rasa hendak menjawab balik.. bisikan ini bukan datang dari hati saya.. kalau datang dari hati saya.. saya takkan jejak kaki ke masjid.. namun apalah daya seorang budak berumur 13 tahun.. sampai sekarang saya ingat kata-kata tersebut dan saya sedih..

Saya juga pernah membaca kisah-kisah yang berlaku pada zaman rasulalllah berkenaan dengan bisikan akidah.. kalau terdengar bisikan yang melibatkan akidah.. tinggalkan saja.. baca istighfar.. itu tandanya akidah kamu betul..

Saya telah cuba melakukukan cara sedemikian.. dan saya juga membaca surah an-nas sebanyak mungkin dengan menzahirkan maknanya dalam hati bagi menghilangkan bisikan tersebut..

Tetapi bisikan tersebut masih ada dan kemungkinan saya akan jadi gila.. kakak saya pun sudah terkena penyakit gila.. isteri saya selalu menderhakai saya sebagai seorang suami.. terlalu membeci saya.. saya pernah mencari puncanya.. dan menjumpai seketul tahi besi di dalam rumah peninggalan arwah bapa saya di kampung.. saya tertanya-tanya adakah saya disihir melalui sihir pemisah dengan menggunakan tahi besi..

bantulah saya ustaz.. adakah ilmu arwah bapak saya ini betul atau keluarga saya ini disihir oleh manusia yang mempunyai hasad dengki..?

Faris Hasbullah said...

Assalamu alaikum. Saya cadangkan saudara anonymous dtg ke Akrine untuk berjumpa dengan perawat Akrine. Waktu rawatan (terbuka) adalah hari Ahad jam 9am-12pm.

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)