Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Sunday, November 29, 2009

Kuasa Mata & Kuasa Minda

Sempena cuti sekolah dan Eidul Adha saya bercuti merawat dan pulang ke kampung di Batu Pahat Johor.

Di kesempatan masa santai ini saya gunakan dengan membaca buku karangan William Walker Atkinson berjodol "The Mastery of Mental Control in Business & Everyday Life".

Buku ini membongkar rahsia kekuatan mata dan minda.

Pengarang adalah seorang tenaga pengajar dalam bidang ini, maknanya golongan bukan Islam mengakui bahawa mata mempunyai kuasa sepertimana orang Islam percaya akan kuasa 'ain (mata). Bezanya kita tidak diajar bagaimana menguasai "mata".

Orang yang dilatih menguasai mata bila digunakan ke arah "kebaikan" menurut pengarang boleh berjaya dalam urusan kehidupannya. Ia berguna apabila dia berdepan dengan pelanggannya samada kerana mencari pekerjaan atau mahu menjual produk. Apabila dia merenung pelanggannya, pelanggannya akan lembut dan mematuhi keputusan yang dikehendakinya. Begitu juga seorang pemimpin, semua pengikut akan tunduk dan patuh bila berdepan dengannya... waduh! hebatnya teknik pukau mata ini.

Islam mengakui kekuatan mata, sepertimana sabda Nabi Saw " pengaruh mata boleh memasukan seseorang ke dalam kubur, dan boleh memasukan unta ke dalam belanga". Ertinya kuasa mata boleh membawa kematian kepada manusia dan juga binatang.

Bolehkah kita mempelajari kuasa mata? Tidak ada hadis yang melarang mempelajarinya yang banyak adalah teknik rawatan terkena 'ain. Seerah mencatitkan bagaimana seorang sahabat Nabi SAW terkena 'ain dari seorang sahabat baginda juga di tepi pantai, lalu diajar kaedah merungkai dengan mandi menggunakan air yang digunakan untuk mandi oleh sahabat yang mengenakan 'ain berkenaan. Sahabat yang mengenakan 'ain ini hanya terpegun melihat kecantikan batang tubuh sahabatnya sahaja. Keadaan terpegun ini adalah pemfokusan "mata" kepada objek lantas melakukan serangan. Kuasa mata bukanlah sihir yang menggunakan jin.

Ada sekumpulan perawat dari utara tanah air yang menggunakan "Nur Ilahi" dalam rawatannya secara merenung mata pesakit sambil menyebut "Nur... Nur....Nur". Mengikut pengamal rawatan ini, pesakit yang diganggu oleh jin akan tewas hanya dengan pandangan Nur Ilahi mereka. begitulah kuasa mata...

Saya diajar untuk tidak merenung mata pesakit atas 2 sebab. Pertama untuk mengelakan serangan 'ain dari mata pesakit dan yang kedua Islam melarang melihat muka wanita. Oleh kerana mata terletak di bahagian muka, maka apa perlunya merenung wajah wanita ajnabi?

Buku ini memfokuskan kepada kuasa minda.

Pengarang menjelaskan "minda" adalah "benda" yang bersifat "I AM" atau "AKU". Orang yang gagal mengusai minda adalah orang yang gagal dalam kehidupan. Mindalah yang membentuk "I will" atau "I can" versus "I can't". Contoh mudah kegagalan menguasai minda adalah perasaan takut, tidak yakin, tiada pengharapan dsb. Ada orang takut dengan lipas, tetapi setelah diajar mengusai mindanya dia tidak lagi takut dengan lipas.

Begitu juga kita ada yang sukar untuk bangun solat tahajjut malah solat subuh... tetapi jika anda berjaya mengusai minda anda anda akan mudah bangun di saat orang lain sedang tidur.

Di dalam buku ini dijelaskan teknik-teknik pengusaan minda seperti kaedah pengulangan, auto suggestion, absorption, concentering dsb.

Kuasa minda juga boleh digunakan keluar dari tubuh pengguna. Disinilah konsep telepathy di mana 2 orang yang telah menguasai minda masing2 boleh berinteraksi secara jarak jauh. Kuasa minda juga boleh digunakan menguasai minda orang lain... ganas juga kuasa minda ini.

Dalam isu rawatan, bolehlah dikatakan pesakit adalah orang yang gagal menguasai mindanya. Pesakit adalah yang lemah, stress, hilang pergantungan dan tidak membentuk self protection secara mindanya. Untuk itu keyakinan hendaklah diberi kepada pesakit sehingga membentuk kuasa minda... nampak gaya kena buat kursus juga tentang bab kuasa minda ini.

Setakad pembacaan saya, saya tidak mendapati unsur-unsur khurafat atau pemujaan dalam mempelajari ilmu kuasa minda. Di barat ia diajar secara penuh sistematik. Mari kita dalami ilmu ini atau ada sesiapa yang membantah silalah berhujjah untuk kebaikan bersama.

Tuesday, November 24, 2009

Nabi Sulaiman AS dan Rawatan

Ada 3 Nabi yang sering dikaitkan dengan ruqyah rawatan iaitu Nabi Ayub, Musa dan Sulaiman AS.

Nabi Ayub AS terkenal dengan tahan-ujinya menghadapi gangguan syaitan. Penyakit yang dialaminya puluhan tahun sehingga isterinya hilang sabar sedangkan Nabi Ayub dengan sifat kenabiannya amat tabah dalam berdepan ujian getir ini. Bayangkan bila ulat yang memakan dagingnya jatuh dari tubuhnya, baginda AS mengambil ulat itu lantas meletakan semula ke tempat asalnya. Kalau saya, pasti ulat ini akan saya tenyeh sehabis-habisnya.

Ketabahan Ayub AS mengalahkan gangguan syaitan ini amatlah tidak digemari oleh syaitan. Oleh itu doa Ayub AS digunakan sebagai ruqyah melawan penyakit. Kita jua menggunakan kisah Nabi Ayub AS ini sebagai pendorong pesakit agar bersabar "kalau anda baru sakit 2-3 tahun, lihatlah Nabi Ayub yang sakit berpuluh tahun, maknanya bukan anda sahaja yang pernah sakit dan bukan anda seorang sahaja yang sudah lama sakit"

Nabi Musa AS dikaitkan dengan ruqyah rawatan kerana di zaman Baginda adalah zaman penggunaan sihir yang berleluasa. Ahli sihir diangkat dan disanjung tinggi oleh pemerintah firaun dan kebanyakan keputusan Firaun adalah dari nasihat tok bomoh semasa itu. Bayangkan Firaun sanggup membunuh kanak-kanak lelaki bani Israel atas nasihat tukang tilik @ sihir yang mengatakan Firaun akan dikalahkan oleh seorang Nabi dari kaum Israel. Begitu juga tukang sihir @ bomoh memberitahu Firaun bahawa sakit gatal pada anaknya boleh disembuhkan dengan menyapu air liur seorang kanaka-kanak (Nabi Musa AS) yang akan dijumpai hanyut di sungai. Begitulah "power"nya tukang sihir di zaman itu walaupun sebenarnya itu semua adalah perancangan ALLAH SWT semata.

Nabi Musa AS berjaya mengalahkan ahli-ahli sihir yang disanjung Firaun. Tidak setakad mengalahkan tetapi ahli-ahli sihir ini beriman dengan Islam sambil sanggup dipotong tangan dan kaki kerana mempertahankan iman mereka. Menariknya kisah ini adalah ahli-ahli sihir ini tidak lagi mengamalkan sihir mereka setelah beriman. Sihir sahaja firaun dengan mengujudkan ilusi kaki atau tangan palsu untuk menipu firaun bila mahu dipotong... ini menjelaskan sihir adalah palsu dan terkeluar dari Islam.

Membaca ayat2 ruqyah mengenai Nabi Musa AS digunakan dalam mengubati penyakit-penyakit sihir adalah suatu teknik memohon bantuan ALLAH dalam merungkai gangguan sihir.

Nabi Sulaiman AS adalah seorang nabi dan rasul yang berjaya menundukan sekelian makhluk termasuklah jin dan syaitan. Baginda menjadi Raja ketika berusia 13 tahun dan wafat semasa berumur 53 tahun, memerintah ketika umur muda dan wafatpun agak muda berbanding dengan umur umat semasa yang memakan ratusan tahun.

Di zaman Nabi Sulaiman AS, Baginda menyeru Balqis untuk menganut Islam. Semasa Balqis dalam perjalanan ke istana Baginda, Nabi Sulaiman AS bermesyuarat untuk membawa istana Balqis di Yaman ke tempat Baginda AS di Palestin. Jin Iffrit yang terkenal gagahnya menawarkan untuk membawanya dalam tempoh baginda AS berada ditahtanya ie dari pagi sehingga tengahari. Kemudian seorang manusia bernama Asif menawarkan untuk membawanya sekelip mata. Asif berjaya membuktikan kemampuannya dan Nabi AS bersujud syukur atas kurniaan ALLAH kepadanya.

Siapakah Asif?, Al-Quran menjelaskan bahawa dia adalah seorang ilmuan, seorang alim-ulamak yang dilantik oleh Nabi AS sebagai menteri baginda. Keilmuannya mencakupi kitab Zabur dan Taurat. Ada yang mengatakan bahawa beliau adalah ahli tasauf dan tak kurang yang menyatakan dia adalah ahli tareqat. Yang jelas tasauf dan tareqat selepas zaman Nabi Muhammad SAW, saya tidak pasti apakah sudah ada tasauf atau tareqat di zaman Nabi Sulaiman AS? Yang saya pasti kitab Zabur dan Taurat banyak mengandungi ayat-ayat kerohanian sesuai dengan keperluan umat manusia ketika itu.

Apa yang Asif lakukan sehingga berjaya mengangkat istana Balqis? Beliau solat kemudian berdoa, lalu ALLAH perintahkan para malaikat mengangkat istana Balqis ke tempat Nabi Sulaiaman AS sekelip mata. Ternyata beliau adalah ahli ruqyah yang doanya amat makbul di sisi ALLAH. Kenapa tidak Nabi Sulaiman sendiri yang tarafnya nabi dan rasul sahaja yang berdoa dan tentunya ALLAH memperkenankan doa baginda?

Di sini kita tidak mendapati Nabi Sulaiman AS mengucapkan terima kasihnya kepada wazirnya tetapi Nabi Sulaiman berkata "ini adalah kurnian dari tuhanku". Ini menunjukan bahawa Asif tidaklah ada apa2 melainkan dengan bantuan ALLAH dan Asif hanyalah "medium" yang ALLAH jadikan dalam kerja2 dakwah Baginda.

Kehebatan Asif mengalahkan jin Iffrit tentunya melukakan hati jin iffrit. Marah golongan jin kepada manusia kerana disangkanya mereka hebat tetapi manusia lebih hebat dengan senjata doanya. Apakah peristiwa ini tidak meletakan kita lebih tinggi dari golongan jin?

Jin juga memberitahu bahawa betis Balqis banyak bulu, Nabi Sulaiaman AS arahkan jin menyediakan balai seri yang kelihatan seperti ada air di bawahnya. Apabila Balqis menyelak kainnya ternyata dakwaan jin itu betul. Nabi Sulaiaman arahkan jin menyediakan ubat bagi menghilangkan bulu pada betis Balqis. Nabi Sulaiman juga mengarahkan jin-jin membina tiga istana untuk puteri Balqis. Jin melakukan semuanya.

Kisah Nabi Sulaiman AS menundukan jin tidak digemari oleh jin-jin yang jahat sehingga nama "Sulaiman" itu sendiri tidak digemari jin jahat @ syaitan. Mereka fitnah Nabi Sulaiaman AS sebagai ahli sihir dan Baginda kononnya ada menyimpan ilmu sihir dalam sebuah peti.

Oleh itulah membaca ayat-ayat ruqyah yang berkaitan dengan "Sulaiman" menjadikan jin-jin jahat yang mengganggu amat2 tidak selesa. Kaum jin tahu sejarah gelap mereka diperintah Nabi Sulaiman, mereka juga ingat fitnah besar yang datuk moyang mereka lemparkan kepada Nabi Sulaiman... sebab itulah menyebut sahaja ayat2 yang berkaitan dengan Nabi Sulaiman menakutkan jin2 yang jahat.

Friday, November 20, 2009

Tentatif Program MIPA 2009

InsyaALLAH MIPA 2009 akan berlangsung sepertimana yang dirancang.

Saya ingin mencadangkan beberapa pengisian seperti berikut:

1. Akrionics

Saya berharap untuk menjemput orang yang mencipta alat ini untuk menerangkan ciptaannya. Ini diikuti dengan testimoni dan adaptasi Akrionics dalam merawat gangguan serta penyakit fizikal yang lain.

2. Teknik-teknik rawatan

Diskusi ini akan menjelaskan teknik rawatan Akrine yang terkini. Ia merupakan gabungan niat, doa, rukyah dan tindakan. Saya juga ingin memperhalusi antara teknik tikam, pancung dan racun; yang manakah lebih diutamakan.

Perbahasan berkenaan teknik dialog yang mudah tujuan rawatan juga akan diperbincangkan

3. Kembara seorang perawat

Saya ingin para peserta berkongsi pengalaman dengan peserta ijtima' berkenaan rawatan masing2. Kehadiran cikgu Sarji & Amni dari Akrinebera, Dr. Azizan dari USM, Ust. Zed & Marzuki dari Shah Alam akan diolah untuk dijadikan pedoman sesama perawat.

Sunday, November 15, 2009

AKRIONICS




Apakah dia Akrionics

Akrionics adalah kaedah menghantar tenaga rawatan yang tepat kepada manusia, binatang atau tumbuhan tanpa mengira di mana ia berada (rawatan jarak jauh). Konsep rawatan masih bersifat gabungan fizik moden dan kaedah mistik zaman lampau.

Akrionics membuat fostulat bahawa setiap manusia mempunyai medan tenaganya yang tersendiri. Jika medan tenaga ini lemah, seperti masalah stress, pencemaran mahupun gangguan makhluk halus, manusia ini akan ditimpa sakit. Peranan Akrionics adalah mengenalpasti kelemahan medan ini dan memperbaikinya.

Konsep dan teknik rawatan

Bagi kegunaan perawat adalah disyorkan alat ini dipasang dipergelangan tangan sepertimana kaedah menguji tekanan darah.

Saya syorkan perawat memasang alat ini sambil melakukan zikir tahsin. Gunakan tidak kurang dari 30 minit. Alat ini juga boleh dipasang di bahagian tengkok ataupun kaki.

Jika anda mahu meneruskan rawatan kepada diri anda, ambil nosode anda (air liur, rambut, kuku atapun gambar) masukan ke dalam bekas yang disediakan dan letak ditengah Akrionics. Akrionics akan merawat anda secara rawatan jarak jauh.

Bagi merawat pesakit, ambil nosodenya, masukan ke dalam bekas dan letakan di tengah Akrionics. Masukan juga pil penawar bersebelahan nosode dalam Akrionics. "On"kan sepanjang anda merawat pesakit. Merawatlah seperti biasa.

Apabila rawatan selesai "off"kan Akrionics dan beri pil penawar pada pesakit. Tandakan nosode pesakit untuk kegunaan akan datang terutamanya bagi kes pesakit yang "berat". Perawat boleh meneruskan rawatan jarak jauh jika diminta oleh pesakit


Dua video ini menunjukan kesan penggunaan Akrionic tanpa melakukan ruqyah... biizniLLAH





Tuesday, November 10, 2009

Majlis Ijtima' Perawat Akrine (MIPA) 2009

Semua bekas pelatih Akrine adalah dijemput untuk menghadiri perjumpaan tahunan yang dikenali sebagai Majlis Ijtima' Perawat Akrine (MIPA) 2009 pada 19hb. Disember 2009 bertempat di Dewan Burhanuddin Helmi Kuang, bermula dari jam 9.00 pagi sehingga 12.00 tengahari

Antara tujuan MIPA 2009 adalah:

1. Merapatkan ukhuwah antara perawat
2. Diskusi pengalaman, perkembangan teknik(termasuk Akrionics) dan isu-isu berkaitan rawatan
3. Penyelarasan klinik/pusat rawatan berjenama Akrine - agen, pendaftaran cawangan, latihan dsb
4. Penyerahan kad perawat Akrine
5. Lain-lain pengisian yang bersesuain dengantujuan ijtima' diadakan

Bagi tujuan di atas, tuan/puan bekas pelatih Akrine yang ingin menghadiri MIPA diminta untuk mengesahkan kehadiran
dengan SMS nama penuh ke 019-7584801 sebelum 30hb. November 2009.

Bayaran sebanyak RM30.00 dikenakan bagi tujuan pengeluaran kad dan jamuan tengahari. Bayaran boleh dibayar secara on-line atau semasa menghadiri ijtima' di atas

Sunday, November 8, 2009

Final Stage


AlhamduliLLAH klinik Akrine kini ditahap akhir.

InsyaALLAH akan digunakan sepenuhnya pada bulan Jan 2010 ini. Kini tinggal tingkap, lampu dan aircond sahaja lagi yang belum dipasang.

Terima kasih, jazakALLAH atas semua sumbangan sdra/sdri hingga tertegaknya bangunan Akrine ini.

InsyaALLAH rawatan pada hujung minggu akan dimulakan tahun depan, tetapi masih secara temu-janji.

Akrine juga akan mengatur jadual bagi bekas pelatih menjalankan latihan dihujung minggu. Keutamaan adalah bagi pelatih yang memang mahu mengendalikan rawatan kepada masyarakat samada membuka pusat rawatan ataupun secara mobile clinic.

Tuesday, November 3, 2009

Gambar2 kursus 31/10 - 1/11/2009


TRO...


Teknik baling, maaf cikgu Haris ye...


Teknik pukul dengan serban


Membuka ikatan sebelum tarik dgn serban


Compress down..

aii.. den dah pesan guna botol mulut besar kan???

Niat, doa, rukyah dan bertindak.., TKR

Membekalkan pesakit dgn ayat tarik, bakar dsb

Tidur... tidur... tidur...

Ingat! sembelih selepas usha2 lain telah dijalankan


Ikrar pemutus, jgn campak buku tu ye..

Scanning...

Sambil merawat sambil tengok nota

Santai...

Phew... letih! take 5 pls....

Teknik bakar batu bata ...tb3

Teknik terbaru... RM350 shj utk ahli Akrine

Kumpulan pertama dapat kad Akrine

Semoga bermanafaat

JunduLLAH KUO UPSI

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)