Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Sunday, August 2, 2009

Sekitar Demontrasi Mansuh ISA





10 comments:

Anonymous said...

Salam ustaz. ana abdul rahim anak murid ustaz mase kursus pada 18&19 julai lepas.
ana salah seorang yg ditangkap semasa demo ini.
ana ditangkap bersama-sama dr mujahid rawa.
ini membuatkan ana lebih bersemangat untuk memperjuangkan kebenaran.
doakan ana supaya tak berputus asa ustaz.
semoga ustaz dan rakan2 perawat lain berada dlm perlindungan Allah.

Anonymous said...

Salam Ustaz , boleh ker pakai teknik TRO kepada orang2 yang mengzalimi rakyat jelata ni..

Anonymous said...

Ish apelah..x boleh ke hidup dalam aman damai??... Sakit hati betul ar jalan jem ritu gara2 rusuhan. Menyusahkan orang tul ar.

CHEM

Anonymous said...

Bila nak berdemonstrasi anti Ronnie Liu ustaz?? Ana tak tahan lagi dengan sikap dia...
Takkan yang ISA jer kita nak berdemonstrasi?? Arak yang jelas haram tu kita nak biar kan ker ustaz??
Jangan kita takut kafir harbi tu sebab kuasa.. ustaz lagi faham dari ana...

Anonymous said...

Bila nak berdemonstrasi anti Ronnie Liu ustaz?? Ana tak tahan lagi dengan sikap dia...
Takkan yang ISA jer kita nak berdemonstrasi?? Arak yang jelas haram tu kita nak biar kan ker ustaz??
Jangan kita takut kafir harbi tu sebab kuasa.. ustaz lagi faham dari ana...

Azwan said...

alah, apa susahnya. Bukannya nak demo tiap2 hari. Ada jugak pekdahnya.

Aku lagi geram klu jalan jem sbb ditutup sebab lumba basikal.

misterinusansengsara said...

Salam, Kita bebas bersuara krn bernegarakan demokrasi. Bebaskah kita berSUARA???. Terima kepada yg berani mewakili kami...Kalau tidak ramailah Rakyat yg mati katak tanpa pembelaan. Hanya yg celik saja nampak tujuannya yg tak celik gunalah ubat mata "Permata Hijrah" baru terang Insya Allah. Tiada kesenangan sebelum dtgnya kesusahan. AllahuAkhbar!

Cicit Tok Mat Alam said...

Mana lagi sakit...? sebab nak kena hadap jalan jem ker.. or nak kena main dengan pemimpin bermuka2. Baru PIBG sekolah SMK Sri Hartamas berang pasal tak bole buat egm sokong PPSMI dah minta maaf, kena rakyat biasa lain, minta hapus PPSMI kena tembak gas, minta maaf pun tak ada, kenapa ada kelas-kelas ker negara kita sekarang. Yang kaya di bela yang miskin ditipu diherdik ditembak dengan gas sebab nak pertahan bahasa melayu?

Chem5007 said...

Mmg susah sebab ritu aku terpaksa ke KL sebab nk jumpe member..nk masuk jalan istana dah ditutup...pastu oleh kerana lama sangat berada kat atas jalanraya, mmber aku x jadi jumper so aku cam pegi ke KL sia2 jer..dahla tempuh jalan jem..4 jam aku duk situ tau??.. Susah memang susah. Jangankan kerana terlalu demokrasi, negara kita akan jadi macam negara Indonesia di mana rakyat nye hampir setiap hari merusuh dan tidak lagi takutkan undang2. Dan nanti jugak akan ada penggiat2 terrorist yang membuat kacau dalam negara sendiri...harap2 itu x berlaku. Dengan adanya ISA skrg, aku rase dah cukup bagus. Layakla orang yg bersalah ditempatkan di ISA sebab dey olz memang bersalah. Lagi satu yang ditembak dengan gas tu sebabnya orang buat demo bukannya nak pertahankan bahasa melayu. Demo akan kena gas pemedih mata..layakla kerajaan jalankan tugasnya. Takkan nk biarkan aje org yg demo ni mengganggu kesenangan dan boleh memudaratkan orang lain??...Sori kepada yang terasa, just give my opinion.

Chem5007 said...

Neway, orang yang kayuh basikal tu memberikan pulangan ekonomi kepada negara...dari aspek pelancongan dan sebagainya. Lagipun ianya sukan. Demo, apa yang dapat? Dapat sakit pedih mata?...

Bagi pendapat saya lagi..niat elok untuk menutup kedai arak tetapi saya rasa..elok kedai2 arak ni dikuatkuasakan supaya tidak menjual arak kepada orang Islam. Tapi susah tu kan??.. Dan lagi satu jangan buka kedai arak yang penduduk sekitarnya ramai orang Islam. Sebab bagi saya, bukan orang Islam saja yg duduk kat Malaysia ni...ade orang China..ader orang Hindu dan sebagainya. Kalo tutup ladang babi lagi bagus kan??.. sebab mender tu memang diketahui punca wabak.. pastu bulih uat macam negara Singapura, dey olz import jer babi tu... x yah nk ternak2.

Sory kepada yang terasa again.. 0=0..cuma menyatakan pendapat...hehe :)

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)