Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Tuesday, September 29, 2009

Merawat Pengamal Budi Suci

Hari ini saya memulakan rawatan setelah bercuti akhir Ramadhan dan Eidul Fitri.

Pesakit pertama saya adalah seorang pengamal silat Budi Suci. Dia telah meninggalkan silat ini 20 tahun yang lalu tetapi masih merasakan kehadiran gangguan walaupun tiada simptom2 biasa semasa jaga mahupun tidur.

Gangguannya adalah dia akan mula bersilat bila dia berniat mahu bersilat, walaupun dia tak pernah belajar bersilat... inilah silat Budi Suci agaknya!

Saya mulakan dengan ikrar pemutus, kemudian sesi dialog dengan gerakan kaki dilakukan. Dipendekan cerita, ada jin2 yang mahu keluar dan ada yang tak mahu keluar...

Seperti biasa H1N1 dikenakan sebagai inzar kepada jin yang degil... pesakit terus terbatuk2 sepertimana pesakit H1N1, saya beri amaran sekiranya tak keluar sehingga petang ini mereka akan mati dengan izin ALLAH.

Di akhir rawatan saya terlintas untuk mengetahui apakah anak2nya telah mewarisi jin budi suci... ternyata salah seorang dari anaknya telah mewarisi saka budi suci

Tulisan ini tidak berhasrat memperleceh atau mengiyakan pengamal silat atau perawat Budi Suci, sekadar catatan pengalaman yang mungkin benar mungkin tidak.... harapan saya kepada pengamal Budi Suci agar lebih berhati2 dan berusahalah mencari pencerahan... wALLAHu'alam.

Saturday, September 26, 2009

Set Rawatan Akrine - agen diperlukan



Selaras dengan usaha menyeragamkan teknik rawatan Akrine, saya dengan ini menyediakan set rawatan bagi semua pelatih yang ingin merawat menggunakan teknik-teknik rawatan Akrine.

Set rawatan ini terdiri dari Pil Penawar Nur Ehsan, Aromatherapy Akrine dan Minyak Attar Kasturi.

Pil Penawar adalah pengganti air yang lebih mudah untuk dibawa ke mana sahaja. Gabungan konsep ubatan homeophaty dengan penggunaan placebo yang dirukyah didapati berkesan biizniLLAH dalam usaha merawat pesakit.

Pesakit perlu kemam 3 biji setiap 15 minit untuk hari pertama dan setiap 1 jam untuk hari-hari berikutnya.

Aromatherapy adalah untuk tujuan mandian dan minyak attar sebagai pewangi.

Setiap pesakit yang dirawat mestilah dibekalkan dengan set rawatan ini.

Harga jualan adalah Aromatherapy - RM50.00, Pil Penawar - RM10.00 dan Attar Kasturi - RM10.00

Saya dengan ini mempelawa semua perawat Akrine untuk menjadi agen set rawatan ini.

Syarat menjadi agen :

1. Bekas pelatih Akrine
2. Membeli set rawatan pertama bernilai minima RM500.00 (Sebenarnya sekitar RM350.00 sahaja, mengambilkira diskaun sekitar 30%, produk dipilih oleh agen sendiri - sila email atau faks pilihan anda untuk penentuan harga)
3. Sila sertakan gambar (2 keping) ukuran lesen memandu lengkap dengan biodata diri (nama, IC, alamat, no. tel, tarikh & tempat kursus) bagi tujuan pengeluaran kad perawat

Bagi pengguna biasa, anda boleh membeli secara online set rawatan berharga RM80.00 termasuk pos atau nhubungi perawat Akrine berdekatan anda.


Potongan sebanyak 25%-30% akan diberikan kepada agen Akrine

Sebarang pertanyaan sila email ke akrine@yahoo.com atau tel. 017-3646461 Faks: 03-60381464

Tuesday, September 15, 2009

SEJADAH BERDIRI 8 JAM





SHARIFAH NOR dan Mohd. Faizal menunjukkan sejadah yang didakwa berdiri di rumahnya di Kampung Tok Sangkut, Repek, Pasir Mas semalam.

PASIR MAS - Percaya atau tidak, sehelai sejadah bergerak dan berdiri secara tiba-tiba hingga menggemparkan seisi rumah warga emas, Sharifah Nor Syed Agil, 61, di Kampung Tok Sangkut, Repek di sini pagi kelmarin.

Mereka mendakwa, bentuk sejadah itu ketika berdiri kelihatan seolah-olah seperti seorang lelaki atau wanita yang sedang menunaikan sembahyang dan berada dalam keadaan duduk di antara dua sujud.

Kejadian misteri itu berlaku kira-kira hampir lapan jam sehingga mengundang ramai penduduk kampung ke rumah tersebut untuk menyaksikan keajaiban sejadah itu yang dikatakan berdiri tanpa bantuan sesiapa.



GAMBAR sejadah berdiri yang sempat dirakamkan oleh Mohd. Faizal di rumahnya di Repek, Pasir Mas semalam.

Namun, kejadian pelik itu berakhir apabila sejadah itu kembali menyembah lantai setelah seorang tetamu yang hadir menyentuhnya meskipun telah dilarang.

Menurut Sharifah Nor, kejadian pelik itu disedari oleh anaknya, Mohd. Faizal Mohd. Zin, 27, yang kebetulan baru saja terjaga daripada tidur di ruang tamu rumah pukul 8.30 pagi ketika dia sedang sibuk membuka kedai runcitnya.

Menyedari sejadah milik ibunya sedang berdiri, perasaan takut mula menyelubungi Mohd. Faizal dan terus memanggil ibunya yang berada di kedai untuk memaklumkan keadaan tersebut./Sumber: Kosmo

Catatan Rawatan Di Bulan Ramadhan AlKareem

1. Selsema Babi Untuk Jin

Sepanjang Ramadhan saya seboleh mungkin mengelakan rawatan yang melibatkan kerasukan mengambilkira bahawa sekiranya pesakit yang kerasukan itu tidak sedar apa yang berlaku maka batallah puasanya. Sedangkan puasa di bulan Ramadhan adalah lebih baik dari berbuka dalam kes-kes rawatan.

Seorang pesakit yang saya rawat sebelum Ramadhan datang untuk rawatan seterusnya. Pada rawatan di luar Ramadhan terdahulu dia kerasukan total. Di sinilah saya ambil kesempatan bertanyakan tentang H1N1 adakah ia angkara rakan sejenisnya, jawapannya adalah YA! Maka hampir pastilah bahawa virus H1N1 ini adalah jin.

Dalam banyak2 jin yang saya dakwah ada yang degil, akhir2 ini saya amat jarang sembelih jin tetapi banyak menggunakan teknik tidur. Tetapi untuk kes jin pesakit ini saya beri amaran untuk mengenakannya dengan selsema babi!

Setelah membaca beberapa ayat2 rukyah dan mendoakan agar ALLAH mengenakan jin berkenaan peringatan dengan serangan selsema babi lantas saya tiup ubun-ubun pesakit. Pesakit batuk2 diikuti dengan selsema dan akhirnya tumbang sebagai petanda jin yang degil berkenaan telah mati.

Rupanya jin juga boleh kena selsema babi (JinMan tentu seronok mengulas cerita saya ini)!

Untuk rawatan di bulan Ramadhan saya amat khuatir jika dia dikerasukan. Semasa memulakan rawatan saya telah berdoa agar dia tidak kerasukan dan alhamduliLLAH dia tidak kerasukan dan teknik dialog dengan kaki sahaja digunakan sepanjang rawatan. Ternyatalah keyakinan saya bahawa andalah yang menentukan teknik rawatan anda, sama ada anda perawat da'ie ataupun perawat samseng!


2. Jin dari St. Mary College, UK.

Seorang pelajar yang gagal meneruskan A level balik ke Malaysia dua bulan yang lalu dan berjumpa saya untuk rawatan.

Masalah yang dihadapi ialah dia sentiasa mendengar bisikan. Bisikan bukan di telinga tetapi di hati dan fikirannya sehinggakan dia gagal untuk menumpukan pelajaran dan mengambil keputusan untuk berhenti.

Apabila dirawat, dia menggoyangkan kepalanya ke depan terangguk2 dan adakalanya membeliakan matanya. Saya gunakan dialog geleng-angguk kepala pesakit. Saya perhatikan tingkahnya seperti seekor anjing, bila ditanya dan dia mengesahkan.

Soalan selanjutnya dijawab dengan baik oleh jin berkenaan. Katanya dia diarah oleh paderi sekolah berkenaan untuk mengkristian pelajar berkenaan. Dia selalu mendatangkan perasaan was-was terhadap Islam dan mahu dia masuk kristian. Dia juga diikat oleh paderi berkenaan.

Saya buka ikatan biizniLLAH lalu mengajaknya masuk Islam dan alhamduliLLAH dia bersetuju dan ucapan syahadatain pun dilafazkan.

Selepas itu saya dapati ramai jin2 yang masih degil dan tak mahu keluar. Teknik tidurkan jin dilakukan maka terangguk-angguklah pesakit menandakan proses peniduran sedang berjalan lancar biizniLLAH

3. Bertemankan jin Islam

Seorang pesakit memberitahu saya bahawa sejak kecil lagi dia bermimpi bertemankan seoarang jin yang sentiasa mengenakan jubah hijau. Jin ini baik dan dia selalu "bersembang" sehinnggalah usianya menyecah 20an.

Pada mulanya dia tak nampak apa2 masalah dan kedatangannya adalah atas nasihat kakaknya yang saya rawat sebelum ini.

Ciri-ciri lain yang ada padanya hanyalah susah nak tidur dan masalah bisul dalam telinga yang menyebabkannya kurang pendengaran.

Saya berdialog secara gerakan kaki. Jin berkenaan mengaku dia suka pesakit sebagai teman sahaja dan tidak pernah campur-tangan dalam hal2 yang lain.

Saya tanya pesakit apakah awak sedar kehadiran jin ini? pesakit menjawab yang dia tak tahu. Saya tanya lagi apakah dia suka dengan adanya sijubah hijau dalam tubuhnya. Pesakit menjawab tak nak!. Lantas saya beritahu jin berkenaan permintaan pesakit dan saya mahu dia keluar kerana ALLAH. Dia bersetuju... kaki pesakit bergoncang hebat, saya tarik dan hantar ke SM biizniLLAH.

Selamat menyempurnakan Ramadhan mudah2an kita beroleh TAQWA...insyaALLAH

Wednesday, September 9, 2009

Pengalaman Merawat 25 : Makanan Sunnah

Puan Z menanggung banyak jin-jin saka. Rawatan berkala sejak beberapa bulan lepas telah berjaya mengeluarkan hampir 400 jin yang bertapak di hampir keseluruhan bahagian anggota badannya.

TB3 yang dilakukan ke atas jin-jin saka ini tidak dapat menyelesaikan semua masalah. Mereka cedera dan terbakar tetapi masih memilih untuk tinggal di dalam badan Puan Z.

Dalam beberapa rawatan yang terbaru, saya dipertemukan dengan jin-jin yang bermasalah:

Saya: "Siapa ni? Buat apa kat pinggang pesakit ni? Kamu nak keluar tak?"
Jin: (mengangguk-angguk)
Saya: "Tunggu apa lagi, keluar la sendiri."
Jin: "Tak boleh..."
Saya: "Kenapa?"
Jin: "Saya dah jadi batu."
Saya: "Macamana kamu boleh jadi batu pulak?"
Jin: (Menggunakan sign language tunjuk seperti aksi makan)
Saya: "Makan apa?"
Jin: (Menunjukkan isyarat 4 jari)
Saya: "Empat?"(Mohon ilham dari Allah)...
Jin: (Masih menunjukkan isyarat 4 jari)
Saya: "Ok. Rasanya saya tahu apa 4 perkara tu. Madu...kurma...garam bukit...habbatus-sauda."
Jin: (Mengangguk-angguk senyum)
Saya: "Maknanya perempuan ni makan 4 perkara tu dan kamu jadi batu?"
Jin: (Mengangguk setuju)
Saya: "InsyaAllah saya doakan kamu supaya kembali seperti sediakala dan selepas tu saya tarik kamu keluar."
Jin: (Mengangguk-angguk senyum)

Jin itu kemudiannya kembali pulih seperti biasa dan berjaya ditarik keluar.

Sebelum ini pun saya pernah berdialog dengan 3 jin yang lain yang mengadu tidak lagi seronok tinggal di dalam badan Puan Z. Katanya akibat Puan Z mengambil keempat-empat perkara itu dalam diet hariannya, darah dan organ-organ Puan Z jadi pahit dan tidak sedap dimakan. Ramai di kalangan jin-jin ini memilih untuk tidak makan dan ada dikalangan mereka kurus kering kebuluran.

Berikut adalah cara pengambilan 4 perkara tersebut dalam diet harian Puan Z:
1) Madu asli - dituang atas telapak tangan kanan kemudian dijilat. Ambil sebelum sarapan dan sebelum tidur.
2) Kurma - dimakan setiap hari sekurang-kurangnya 1 biji sehari.
3) Garam bukit - ditumbuk halus. Diambil sedikit setiap kali sebelum makan dan selepas makan. Awal dan akhir dengan garam (sila rujuk hadis).
4) Habbatus sauda - diambil sedikit (dikunyah) setiap kali sebelum makan.

Lebih elok jika kesemua bahan-bahan ini diruqyahkan dahulu. Rasanya banyak produk-produk komersial di pasaran yang mixed kan semuanya sekali dalam satu botol. Tetapi saya lebih mengesyorkan supaya pesakit buat ramuan sendiri dan ambil secara manual seperti diterangkan di atas.

Pemakanan ini adalah amalan sunnah. Semua orang perlu amal, bukan untuk pesakit sahaja. Lakukan amalan dengan istiqamah dan penuh kesabaran. Jika sakit belum diizinkan Allah untuk sembuh, anda tetap mendapat ganjaran pahala.

Pesakit dinasihatkan supaya tidak berhenti mengambil ubat klinik/hospital. Jangan risau, 4 perkara tersebut tidak akan konflik dengan mana-mana ubat-ubatan.

-Muallij

*Semua yang berlaku adalah dengan izin Allah swt*

Isu tangkap jin masuk botol

Sebagai usaha pencerahan, saya "copy" email saya kepada Cikgu Anuar berhubung perkara di atas.

Salam Cikgu Nuar,

Persoalan tangkap jin masuk botol sebenarnya adalah ikhtiar, boleh atau tidak kita serah pada ALLAH. Saya bukan nak lawan guru saya tapi kita diajar boleh berbeda pendapat dan hujjah kita adalah jelas dan sptmana yang cikgu nyatakan ia tidak berbeda dengan teknik pagar rumah.... yg juga diamalkan diDsyifa.

Jika makhluk halus tak boleh dipagar, kerana dia halus, apa gunanya tabur garam dsb. RasuluLLAH juga pernah pagar sahabat Baginda semasa pergi berdakwah dgn jin. Ertinya kita ada asas dan sunnah Nabawiah.

Teknik masuk botol adalah transit. Maksud hadis yang RasuluLLAH tak jadi mengikat jin pada tiang mesjid ada beberapa perkara yang boleh difahami:

1. RasuluLLAH pernah tangkap jin
2. RasuluLLAH ikat jin
3. RasuluLLAH lepaskan balik kerana teringat doa Nabi Sulaiman AS

Kalau kita memahami urutan di atas maka perkara yang ke 3 adalah yang tak boleh dilakukan (terlarang), kerana Nabi SAW melarang mengikat jin untuk tujuan pertunjukan ataupun penyeksaan.

Perkara 1 dan 2 menunjukan Nabi SAW mampu menangkap dan mengikat dgn izin ALLAH. Samada itu adalah mukjizat Nabi SAW atau tidak, kita serah kepada ALLAH. Yang jelas Nabi SAW ada menunjukan kemampuan untuk menangkap dan mengikat. Selaku perawat kita ikhtiar dan jika boleh maka perkara ini pernah dilakukan oleh Nabi SAW sebelum kita melakukannya

Kefahaman saya yang dilarang adalah mengurung jin kerana RasuluLLAH melepaskan semula w'pun jin berkenaan dikategorikan sebagai syaitan yang mengganggu solat Baginda SAW.

Sebab itulah Akrine tidak mengurung jin, kita hanya transit sahaja bagi mengeluarkan makhluk ini dari tubuh manusia. Bagi yang sudah ada kekuatan, terus sahaja tarik dan hantar ke destinasi pilihan, biizniLLAH.

Kaedah tarik guna botol ini terbukti berkesan terutamanya bagi kes sihir menggunakan makanan kotor spt darah haid dsb. Ia perlu disedut di kepala pesakit dengan meletakan botol berkenaan dan menarik dgn menyebut nama ALLAH (ALLAHu AKBAR) dengan sebutan yng panjang.

Kita telah merakam puluhan gambar jin dalam botol, sekurang-kurangnya ini merupakan pembuktian dan bukan khayalan perawat2.

WALLAHu'alam

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)