Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Tuesday, July 13, 2010

Laporan Polis



13hb. Julai 2010

Laporan Polis : Penyalahgunaan dan Penipuan Telefon no. 017-3623934

Adalah saya ABDUL MAJID BIN HASAN no. kad pengenalan 610326***** beralamat di Lot 2894 Lorong Beringin, Kuang, 48050 Rawang. Saya adalah seorang pengamal perubatan Islam di tempat yang sama membuat laporan:

Pada jam lebih kurang 12.00 tengahari hari ini saya menerima panggilan dari kakak saya yang meminta nombor akaun saya untuk memasukan wang sebanyak RM500.00. Kakak saya memberitahu saya kononnya suaminya telah menghubungi saya dan saya telah meminta wang sejumlah berkenaan sebagai bayaran sebelum saya merawat anaknya (anak saudara saya).

Saya menafikan sekeras-kerasnya ada meminta wang berkenaan.

Apabila disiasat, abang ipar saya telah menghantar sms ke 017-3623934 nombor telefon isteri saya NORLEZA BINTI NAMIN No kad pengenalan 641205****** Isteri saya telah memohon kepada Maxis untuk menukar dari “post paid” kepada “pre-paid” sebulan yang lalu di pejabat Maxis, Pasar Borong, Selayang Baru tetapi sehingga kini belum diluluskan oleh pembekal talian berkenaan. Oleh yang demikian nombor ini telah lama tidak kami gunakan.

Saya telah meminta beberapa rakan untuk juga melakukan sms kepada nombor yang sama, ternyata pengguna berkenaan meminta antara RM300.00 ke RM500.00 di masukan ke akaun Maybank bernombor 162021440449. Apabila saya cuba membuat pembayaran secara on-line akaun ini dimiliki oleh seorang yang bernama MOHAMMED FADZIL BIN (Lihat lampiran).
Saya mengsyakki pemegang no. telefon ini telah mendapat wang yang banyak dari orang ramai dan saya dituduh sebagai penipu dan lintah darat. Ini akan menjatuhkan maruah saya sebagai pengamal perubatan Islam terutama sekali apabila pusat rawatan saya tersiar dalam rancang tv Astro 2 minggu yang lalu.

Saya dengan ini menegaskan bahawa saya tidak bertanggungjawab atas kehilangan dan penipuan wang yang dilakukan oleh pemilik no. telefon ini. Saya meminta pihak polis menyiasat dan melakukan tindakan selanjutnya demi menjaga kepentingan semua pelanggan perkhidmatan rawatan saya.

Yang benar,


Abdul Majid Bin Hasan
610326******

4 comments:

Abdul Majid Hasan said...

Salam,

Sesiapa yang telah menjadi mangsa sila hubungi saya dengan kadar yang segera.

saiful said...

salam ustaz, harap bersabar dengan dugaan allah. tak sangka ada jugak manusia macam tu, dah la tu dari bangsa kita sendiri, memalukan betul. mungkin ada kaitan dengan orang dalam syarikat komunikasi tersebut. bukan menuduh sekadar meneka...
semoga ustaz dan keluarga sentiasa dalam lindungan allah swt.

rosdi said...

masya Allah, jahatnya manusia nie, nak dapat duit senang, tak kira halal haram, sabar ustaz,moga Allah tunjukkan kebenarannya nanti

Anonymous said...

geram betul dengar perkara ni...ni keje musuh ustaz ni...buat bakar batu bata je ustaz...

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)