Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Wednesday, January 6, 2010

Pengalaman Merawat Pelatih Akrine

Saya F****** no ahli 0**6. Saya peserta bulan 10/2009 dahulu.

Saya telah mengamalkan tahseen asas dan cuba meruqyah isteri saya. Sebenarnya kami suami isteri telah lama berubat setelah disihir pertama kali sejak 1997 lagi(belum kawin lagi..). bermula dgn Haji B********* di simpang 4 keramat dan beberapa orang lagi.ketika tinggal di P*** saya sering berubat dgn ustaz Syukri(Darul Ruqiyyah). Dari sini saya mula melihat kaedah perubatan menarik mengunakan botol (haji Ba******) dan kaedah tikam,pukul dan rotan (Ustaz syukri).


Pada permulaan tiada tindak balas, namun setelah beberapa kali mengruqyah isteri saya mula menunjukkan tanda-tanda mengantuk.

Saya mencuba teknik TKR dan saya dapati isteri mampu melihat. Bila dihantar kebahagian kaki isteri saya dapati sebuah gua dgn air menitik dari atap gua. kemudian kelihatan sebuah Altar sembahan dan patung Buddha dgn bercahayakan lilin. isteri saya juga mendapati ada sepasang lembaga bersembunyi di belakang altar tersebut. memandangkan saya cuma mahu scanning/survey dahulu keadaan jadi saya tamatkan sesi tanpa apa-apa pertentangan.

selepas MIPA 2009 yg lalu saya cuba lagi meruqyah dgn ayat-ayat scanning asas Almukminun dan Yasin dan ayat kursi.

Isteri saya kelihatan sawai, secara spontan saya membacakan Al Namlu dan saya berjaya menggunakkan teknik gerakan jari untuk berkomunikasi. Hasilnya saya faham ianya jin sihir sebanyak 3 ekor(sekurangnya) dan agak terkesan juga saya bila ia menjawab 'ya' ketika saya bertanya samada mereka terbabit dlm kes keguguran terbaru isteri saya. saya juga di beritahu bahawa kedua-dua anak saya juga diganggu, yg sulung lelaki sering mengalami simpotm alergy seakan chicken pox. puas berubat moden saya akhirnya menggunakan pil mengkunyit HPA dan Alhamdullilah nampak sembuh/terkawal walaupun tidak spenuhnya. yang bongsu pula sukar untuk membuang air besar.

Sepekara lagi Wallahuta'ala hua'lam jin itu juga mengaku takut kepada tuan sihir mereka dan gerak hati saya juga merasakan begitu. Ini juga sebabnya saya tidak mahu membuat keputusan untk menyakiti mereka setakat ini. Wallahualam, saya pasrah dan saya tutup dahulu dgn teknik tidur kerana saya tidak mahu berkonfrontasi lagi seawal ini.


Setelah datang sedikit keyakinan saya juga cuba meruqyah adik ipar saya secara TKR untuk melihat samada dia juga mampu melihat.

hasilnya saya kurang yakin akan kemampuannya. kemudian bila saya duduk dihujung kakinya dan melakukan ruqyah scanning (Almukminun dan yasin 65). Tak Semena-mena saya lihat bahagian peha adik ipar saya menggeletar bergerak-gerak dan secara spontan terpacul Al Namlu dari mulut saya dan dgn izin Allah dapat saya bercakap dengan jin di dalam badan adik ipar saya itu. Alhamdulillah ianya seekor jin islam yang wallahualam termasuk kedalam badan adik ipar saya ketika adik ipar saya berhenti di perhentian Bukit Gantang (Plus highway agaknya).

Saya memintanya membuktikan keislamannya dgn mengucap dan Alhamdullillah jin itu mampu mengucap kalimah syahadah dan mengetahui rakaat sembahyang 5 waktu. Alhamdullilah yang melindungi saya daripada menyakiti mereka yang seagama dgn saya. Saya pujuk jin itu supaya tinggal di Masjid Sri Petaling dan dia bersetuju. Saya arahkan dia ke bahgn jari kanan dan saya tarik menggunakan botol. Tarikan pertama gagal, saya tanya dia kenapa dan dia mengelengkan kepala menjawab "saya tak tahu". Alhamdullilah teringat saya kepad BISMILLAHILLAZI... dan saya bacakan 3x dan saya pujuk dia sekali lagi. JIn itu setuju dan saya tarik, kali ini berjaya dan adik ipar saya terus tersedar. Jin itu terus saya hantarkan ke Masjid Sri Petaling mengikut kaedah yang ustaz catatkan dlm nota kursus. INSYALLAH kesanalah dia hendaknya.

Pada suatu hari yg saya lupa kan tarikhnya, saya ada mencuba teknik menarik mengunakan botol melalui gambar anak saya yg sulung.

Kemudian saya gunakan isteri saya untuk 'melihat' kandungan botol tersebut. Isteri saya menangatakan dia melihat 2 'benda' seperti angin gelap 'tornado'. Tidak jelas ttp isteri saya nampak seakan bentuk ekor dari putaran angin gelap itu.

Saya kosongkan botol mengikut kaedah yg diajar dan saya sedut pula anak bongsu saya dari bhgn punggungnya. Kali ini isteri saya melihat ada satu binatang seperti binatang berbulu dlm cerita Star WARs(harap-harap ustaz tengok). Juga saya kosongkan botol mengikut apa yg diajarkan.

Pada hari yg lain sekali lagi anak bongsu saya sukar untuk membuang air besar. Kali ini saya terus mengenakan kalimah tammah dan selepas itu anak bongsu saya terus buang air besar yang kehijauan dan agak keras baunya. WALLAHUALAM.

Pada hari ahad 27/12 yang lepas selepas isyak. Saya mengalami sakit kepala yang biasa saya alami selepas makan daging kambing dgn banyaknya.Saya bercadang melakukan teknik tarik di kepala saya sendiri utnk melihat kemungkinan ini gangguan jin. Saya tarik dan saya melakukan TKR melalui isteri saya supaya dia melihatnya. Agak pelik bila isteri saya cakap yang botol kaca itu tidak kelihatan jin tetapi berwarna hitam gelap pekat. Saya pelik memikirkan kemungkinan ini permainan si tukang sihir yg baru ke atas saya jadi saya niatkan menghantar balik 'penyakit' itu kembali kepd tukang sihir itu saya gunakan kaedah tarik dari botol dan semoga Allah memaafkan saya atas prasangka saya itu. Setelah itu isteri saya 'melihat' yang botol itu kembali kosong dan cerah sebagaimana layaknya botol kaca.

Kemudian isteri saya mengadu sakit dibahagn pinggang dan minta saya menyedutnya. Saya melakukan tarikan dan Subhanallah isteri saya mengatakan dlm botol itu ada seekor 'binatang' yg kurus dan bertanduk kecil, 'benda' itu memiliki gigi yang halus dan tajam persis gigi ikan piranha. Isteri saya melihat di mulutnya terdapat kesan darah dan isteri saya percaya 'benda' itu memakan darah dan dialah yang bertanggungjawab keatas kematian janin isteri saya Wallahualam. Saya melihat kemungkinan kaitan benda itu dgn masalah 'kurang darah' yg dialami isteri saya sebelum keguguran. Saya melihat kedlm hati dan tiada sebarang cetusan untuk saya 'membunuhnya'.

Isteri saya mengatakan yg makhluk itu ketakutan dan terpaksa mengikut arahan tuannya. Tidak semena-mena fokus saya kpd tukang sihir dan saya terus membentengi isteri saya dgn pagar Yaaasin dan yasin 9. Saya arahkan fokus isteri saya kepd tukang sihir itu dan dia melihatnya. kelihatan seorang lelaki melayu yang kurus sedang melihat anak buahnya menjalankan kejahatan. Isteri saya ada menyebut ttg adanya buah limau,kemeyan, keris dan semacam simpulan kuning di meja barangan sihirnya.

Tiba-tiba kaki kanan isteri saya sakit dan saya terus meletakkan jari saya di pehanya dan menolak dgn KAF HA YA 'AIN SOD dan isteri saya kata ada benda bergerak keluar dari kakinya. Tidak lah saya berlengah lagi, saya terus mencapai nota kalimah tammah dan saya berdoa 'semoga Allah mematikan penganiyaan ini dgn apa-apa yg sesuai dgn kehendakNYA' dan membacanya 3 x dan saya hembus ke muka isteri dan isteri menghembus kearah tukang sihir itu. Isteri saya mengatakan tukang sihir itu terpelanting ke dinding rumahnya dan brg sihirnya berterabur kesana sini. Kelihatan tukang sihir itu bangun dan cuba menyusun bargnya kembali seolah-olah ingin menyerang kembali.

Kali ini saya membacakan dari surah Al MULK ayat 5 dan menghembus kearah tukang sihir itu, sekali lagi dia terpelanting ke dinding dan kali ini tukang sihir itu kelihatan tercedera. Ada darah mengalir dari hidungnya. Saya dan isteri saya membacakan yasin 9 dan menghembusnya ke tukang sihir itu menyebabkan tukang sihir itu kelihatan teraba-raba. Saya juga mengarahkan isteri saya mengenakan tutupan YAASIN sebagaimana yg ustaz sarankan kpd saya pada MIPA hari itu. Kemudian saya berdoa untuk mengenakan IMSOMNIA/lupa semoga Allah melupakan ingatan tukang sihir kepd kami.

Buat seketika kami memerhatikan tukang sihir itu dan yg terakhir saya menghembusnya dgn ALFATIHAH semoga ALLAH membuka hati lelaki itu supaya bertaubat. Kali terakhir isteri saya menyebut lelaki lewat usia itu keluar dari bilik tersebut. Saya menyuruh isteri saya menyiasat keluarga lelaki itu dan isteri saya mengatakan lelaki itu beristeri dan bercucu.

Kemudian Saya arahkan fokus isteri saya kpd si pengupah dan isteri saya melihat seorang perempuan sedang tidur dgn 2 org anaknya dan suaminya yag berisi dan berambut sedikit botak(barangkali). Saya doakan supaya perempuan itu melupakan kami dan saya hembus dgn yasin 9. Sebaik dihembus perempuan itu terjaga dari tidurnya (menurut apa yg di katakan oleh isteri saya) seolah-olah dia merasakan ada org melihatnya.

Saya akhiri peristiwa mlm itu dgn menghantar jin dalam botol tadi ke pust pemulihan serambi Madinah dari apa yg saya dapati dari buku ustaz.

Kalaulah bukan kerana saya teringat sabda Nabi s.a.w kpd Abu Bakar r.a supaya jangan bersumpah pasti saja saya akan bersumpah untuk membenarkan cerita saya di atas kpd ustaz majid. Wallahualam jika Ustaz Majid ada masa silalah memberi sedikit komen,nasihat,teguran dan sebagainya atas apa yg telah berlaku kepd saya ini.

Ustaz, apa begitu berbisakah kalimah tammah itu hinggakan ketika merawat dan berperang dgn tukang sihir tersebut adik ipar saya yg berada diruang tamu mengatakan tangan kanan nya kebas dan anak sulung saya yg sedang leka bermain game laptop di bilik kedua bergegas keluar agak ketakutan dan terus tidur. WALLAHUALAM, hanya ALLAH yang lebih mengetahui.

2 comments:

Al-Wafi Ruqya said...

Fahami makna "Aku berlindung pada wajah Allah yang Mulia.." pada maksud Kalimah Tammah tersebut. Itulah bisanya..

muallij said...

SubhanAllah.

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin



Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)