Followers

kursus

Kursus Rawatan Islam Terbaru

Tahap 1 : akan diadakan pada 19 - 20hb. September 2015 di Akrine Kuang

Kursus ini akan menekankan kepada perkara-perkara asas dalam rawatan Islam. Kursus ini sesuai bagi pelatih baru dan juga kepada pesakit yang mahu merawat dirinya sendiri.

Pada tahap ini, peserta akan diajar antaranya:

* Bagaimana alam jin
* Kaedah membenteng diri
* Teknik mengesan kehadiran jin
* Teknik racun
* Teknik dialog
* Teknik mengeluar jin (tarik guna serban / botol)
* Teknik mandian pesakit
* Teknik bakar batu-bata
* Akrionics
* Garis panduan merawat
* Latihan rawatan
Yuran adalah RM250.00 sahaja. Tempat adalah terhad. Hanya peserta Tahap 1 yang layak untuk mengikuti kursus Tahap 2

SMS butiran anda nama, alamat, pekerjaan kepada 019 758 4801

Tahap 2 : akan dimaklomkan

Pada tahap ini hanya bagi mereka yang telah mengikut kursus tahap 1 dan perawat-perawat (bekas pelatih Akrine) yang ingin mengulangkaji / mendalami teknik rawatan. Ia lebih menekankan kepada mereka yang benar-benar mahu menjadi seorang perawat.

Antara kandungan kursus adalah:

* Persiapan diri seorang perawat
* Keperluan bilik rawatan
* Teknik tikam
* Teknik baling
* Teknik tidurkan jin
* Teknik Kembara dan Rawat (TKR)
* Teknik Rotan Objek (TRO)
* Teknik ambil barang sihir
* Teknik Rawat Tanpa Sentuh Pesakit (RENTAP)
* Teknik Serkupan Azab (TSA)
* Keberkesan Rawatan
* Latihan

Yuran adalah RM250.00 sahaja (sila bank in ke Maybank Islamic 562740110528 Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan)

Kursus bermula 8.30 pagi sehingga 5.00ptg

Sila sms nama, tempat tinggal, pekerjan dan tahap kursus yang dipohon ke 019-7584801

Tarikh tutup permohonan adalah seminggu sebelum tarikh kursus


Penginapan di tempat kursus bagi peserta lelaki (percuma) dan sesiapa yang memerlukan Homestay sila membuat tempahan( Homestay 1: Tn. Hj. Saad 0126794304 Homestay 2 : En. Majid 0136051892 Homestay 3: Tok 4 Taufik 0122670577) dengan kadar yang segera.

Hotel yang terdekat terdapat di TSB BBaru Sg. Buluh

Kusus Pengukuhan Tahap 3

Tarikh : 15hb. November 2014

Tempat : Dewan Burhanuddin Helmy, Kuang

Masa : 8.30 pagi hingga 5.00 petang

Yuran : RM100.00

Tuesday, January 22, 2008

Email dari Jepun (2)

assalamualaikum..

terima kasih diatas ulasan ustaz.saya tak kisahberkongsi pengalaman dgn pembaca lain.

saya ada satulagi perkara nak tanya mengenai jin asyik atau pemisah.bagaimana nak kesan kalau ada jin2 ni..utk pengetahuan ustaz, hubungan saya dan suami tidakberapa mesra..bila dkt dgn dia,saya rasa nyampah dan rimas..bila dia duduk/tidur dkt2 dgn saya, musim sejuk begini pun saya rasa rimas dan panas.tapi bukan kehendak saya..kalau boleh saya nak layan suami elok2, ckp elok2, bila saya sorang2 saya teringatkan dia, kesian dia saya tak layan dia elok2. menurut dia,dia pun kdg2 menyampah juga dgn saya tapi dia boleh kawal..

kdg2 saya menyakitkan hati dia sehingga kalau lelaki lain mungkin dah boleh bercerai-berai..tapi suami saya seorang yg sabar dan tabah..saya selalu juga berdoa minta dilembutkan hati dan jadi isteri yg baik..saya tak ada la sehingga buatperkara yg menduakan suami dan sebagainya cuma,layanan dan percakapan saya dingin dan menyakitkanhati..bila dtg emosi tak baik tu,saya buat seolah2 suami saya takde dpn mata sebab terasa dia menyusahkanhidup saya..tp bila saya ok, saya gunakan kesempatan utk layan dia elok2..

alhamdulillah bagi saya, suami saya seorang ygbertanggungjawab soleh,dan menitikberatkan agama.sayatelah tinggalkan kekasih lama dulu utk berkahwin dgn suami saya ni sebab yakin dia boleh membimbing saya dan keluarga ke arah kebaikan.

utk pengetahuan ustaz,sewaktu kami nak kawin dulu,ada kekecohan sikit, kakak sulung saya meracau2 tak bagi kami kawin. dia kata arwah abah dtg kat dia ckp tak setuju..lelaki tu(suamisaya) lelaki jahat..saya dah pernah cuba nikah di Japan tapi terpaksa dibatalkan sebaik saja nak nikah.

sebelum ni saya tak tertekan sgt dgn perkara ni sebab saya rasa masalah ni tak berat sgt dan mungkin takde kena mengena dgn sihir.tapi rupanya masalah ni jadi ringan sebab suami saya byk bersabar, dia rendahkan ego dan mendiamkan diri je bila saya tak dpt kawal diri.tentunya dia rasa tertekan.

utk pengetahuanustaz, keluarga suami saya pun ada saka, arwah datuknya kiai asal dari jawa, indonesia. tapi ada org yg menjaga keris yg ditinggalkan. kami berpendapat mungkin tiada gangguan saka sebelah pihak suami.

sebelum balik ke malaysia berubat, saya ada 3 tempatyg rasa sakit lain mcm iaitu ibu kaki kiri, nadi tgn kiri dan bahu kiri.kemudian kdg2 terasa berdenyut2pada ibu kaki seolah2 dihisap. wallahualam.

saya fikirkan kaki kebas dan sebagainya tapi sekarang tak rasa dah.lepas blk sini,ibu kaki dan nadi tak sakit lagi cuma tinggal bahu saja.

sewaktu adik saya meracau,dia ckp mak sedara kami suruh dtg kacau ,bila ditanya ada kacau saya juga ke tak, dia ckp,aku tak kacau dia pun sebab dia jauh.wallahualam tapi sayaselalu bermimpi mak sedara saya tu. pernah mimpi dia jamu mcm2 masakan, saya pun mkn dgn sedapnya.

saya juga selalu mimpi kawin, dan terbaru mimpi ada anak dlm perut. saya nak tanya boleh percaya ke ckp jin tu,dia kata dia dihantar oleh mak sedara kami..minta maaf ustaz saya bercerita panjang..bila sayabaca cerita2 ustaz dalam blog,saya terasa nak check kalau2 saya ada gangguan jin asyik/pemisah.

sekian,wassalam

Ulasan:

Salam,

Kes puan sudah bercampur aduk, antara saka, asyik dan sihir.

Bila mimpi kahwin dan beranak itu adalah gangguan jin asyik. Jin asyik ini mungkin asalnya adalah saka ataupun jin sihir yang lama-lama kelamaan jatuh cinta kepada puan. Kerana itu puan bersifat dingin terhadap suami.

Saya mencadangkan:

1. Puan berhenti dari memakan makanan berdaging dan bertelur selama sebulan. Ringkasnya menjadi vegeterian. Makhluk2 yang menumpang kat badan puan akan kelaparan kerana tidak mendapat makanan.
2. Puan juga berhenti makanan kegemaran Puan w'pun ianya sejenis sayur2an.
3. Puan berhenti program kegemaran Puan, eg. menonton tv cerita Ultraman, main tenis dsb juga dlm tempoh sebulan.
4. Pilih 1 nama ALLAH dan dzikir 300x setiap selepas solat. eg. Ya Hayyu Ya Qayyum, Ya Wali, Ya ALLAH, ya Rahman dsb, jika sudah menjadi kebiasan... jadikan dzikir ini denyutan jantung puan.
5. Lihat saranan saya untuk merawat gangguan, merawat sihir dan kaedah bakar kertas dalam blog saya.

Puan kena beritahu masalah puan kepada suami, supaya suami bersedia dan mengetahui keadaan yang sebenar.

Kita serahkan urusan ini kepada ALLAH selepas berusaha dan berdoa.

Wassalam

No comments:

Blog/web Rawatan

My Favourite

Expose Mistik part-1

Expose Mistik Part 2

Expose Mistik Part 3

Teknik Tidurkan Jin

Senarai Perawat Luar Negeri

KLINIK RUQYAH DI LUAR NEGERI





  • Jordan
  • "Ayesh Quran: Cell: 00962795576723, ayeshquran@yahoo.com (Taibeh, Irbed, Jordan)
  • UK
    • Abu Junaid: 07834326225 (Birmingham and surrounding areas, UK)
    • Abdul Jabbaar: 07976918576 (Huddersfield and surrounding areas, UK)
    • Abu Abdullah As-Salafi: 07737557330 (Birmingham, UK)
    • Abu Abdullah: Ruqyashariyah@yahoo.co.uk, http://groups.yahoo.com/group/RuqyaShariyah/
    • Zaid : 07985667618 (Leicester, UK)
    • Sheikh Abu Hanifah (appears on the Islam Channel Q&A): 0208 471 5766 (London, UK)
    • Ibrahim At-turki: 07719380579 (Hertfordshire, North London)
  • USA
    • Abdulhakim Alhiyafi: (615) 668-2522 (Dallas, Tx 76107), the sheikh works in Sharia Academy and he travels to other states frequently.
    • Ahmad Al-Jabry: (313) 384-4509 (Dearborn, Mi 48126)
  • Germany
    • Abu Sufian: 01625365432 (Bonn)
  • Bosnia and Herzegovina
  • Morocco
  • Pakistan
    • Iqbal Salafi: TEL: 0092 51 5537998 (7AM-3PM PST), Mobile:0092 3335115646, Kashmiri Bazaar near masjid Darus Salaam, Ahl Hadith (RAWALPINDI-PAKISTAN)
  • Egypt
    • Waheed Abdul-Salam Balo: 0020105061850 (Egypt)
  • Yemen
    • Muhammad Al-Imam center (Ma'bar, Yemen)
    • Abdul-Qadir Al-Qudsy center (Al-Qadisiyah, San'a', Yemen)
  • Saudi Arabia
    • Abdul-Azeez Abu Djeen: phone: 4265211, cell: 055415020 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-Subai'y: 055216484 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez bin Jdeed: 055425132 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Abdullah: 054264125 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah As-Sadhan: 055261525 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Nasir Armeeh: phone: 055425132, cell: 055212184 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abdullah Fahd Arsheedy: 0557556976 , 0557992665 (Al-Kharj, Saudi Arabia)
    • Khalid Al-habashy: the imam of Masjid Al-Sulayman (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Munair Arab: (+966) 555708580, www.alroqia.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Abdul-Azeez Muhammed Al-Kharmy: cell: 055663850, aziz1123@hotmail.com (Jeddah, Saudi Arabia)
    • Saleh An-Nah-Has: 0506575057 (At-Ta'ef, Saudi Arabia)
    • Ahmed Ard-dady: office: 048229319, cell: 0505302026 (Al-Madinah Al-Munawwarah, Saudi Arabia)
    • 'a'edh Al-Sharary: cell: 053650839 (Tabarjal, Saudi Arabia)
    • Sa'eed Al-Qahtany: 055759590 (Riyadh, Saudi Arabia)
    • Abu Mohammed Arsainy: 055143121 (Buraydah, Saudi Arabia)
    • Khalaf Aal-Baker: 054407544, (Al-aziziyah, Saudi Arabia)
    • Muhammed Al-ataiby: 052388818, 054449429 (Al-Khalidiyah, Saudi Arabia)
  • Kuwait
    • Abdullah Al-hadad: 3842452 (Al-Green, Kuwait)
    • Faysal Al-'anzy: 9279496 (As-Sableekhat, Kuwait)
    • Hady Al-'anzy: 9009019 (Al-Jahra', Kuwait)
    • Mohammed Al-Qaysi: 7989066 (Great Mubarak, Kuwait)
    • Abu Osamah: 7040056 (Kuwait)
  • UAE
    • Salah Abdul-Qader: 050/6111706 (Abu Dhabi, UAE)